Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
General Discussion / Re: Happy birthday to the D!
« Last post by MysterD on Today at 08:53:34 AM »
I was going to make a joke about level 40 being when you can get a mount, but I dont think thats been true for at least a decade in WoW.
If there was a joke really planned here, I'd still like to hear this joke, actually. :)

Quote
And then I realized how old WoW is, and thought about how old we all are. And now I want to go think about anything else.

Happy birthday!
Thanks, I appreciate that. :)

EDIT:
OMG welcome to Level 40. We've got aches and pains!
And we're still living & surviving! Right on!
Aches and pains still ain't stopping us!
2
General Discussion / Re: Happy birthday to the D!
« Last post by Pugnate on Yesterday at 11:24:20 PM »
OMG welcome to Level 40. We've got aches and pains!
3
General Discussion / Re: Happy birthday to the D!
« Last post by idolminds on Yesterday at 11:10:41 AM »
I was going to make a joke about level 40 being when you can get a mount, but I dont think thats been true for at least a decade in WoW. And then I realized how old WoW is, and thought about how old we all are. And now I want to go think about anything else.

Happy birthday!
4
General Gaming / Re: Demon's Souls - Update: Remaster is coming to PS5 and PC
« Last post by Quemaqua on Yesterday at 11:09:01 AM »
I mean I highly doubt they'll do any of that sort of thing given that it's a remake of a well loved classic.
5
General Gaming / Re: Baldur's Gate III (by Larian)
« Last post by Quemaqua on Yesterday at 11:05:09 AM »
This is like 1000% not the sort of thing I'd want to play in EA or episodically or anything else. Kind of a weird call for this sort of game.
6
General Gaming / Re: General Gaming News / Info Thread
« Last post by Quemaqua on Yesterday at 11:04:22 AM »
I'm probably going to run my PC into the ground before I do anything. Really just hoping it holds out because I don't have the funds and am not likely to for some time. But it's still kinda on my radar ... but I feel like my current specs are still treating me more than well enough. I've gotten further and further away from needing to be on the bleeding edge. As long as it can run stuff acceptably and look decent, I'm happy.
7
General Discussion / Re: Happy birthday to the D!
« Last post by MysterD on Yesterday at 11:00:45 AM »
Thanks! I hit Level 40 today! :)

I did go out to eat and grab some food for take-out - but yeah, haven't bought or received any games, PC equipment, or anything yet...LOL.

It's all good though!
8
General Discussion / Re: OMG where is Antares?
« Last post by Quemaqua on Yesterday at 10:57:14 AM »
He took off a long time ago and doesn't seem to have looked back. Never was sure what the reason was, if there was one. He was I think paying our hosting fees before I took it over? It's been so long now I can't even quite remember how all that went.
9
Is this what it feels like to get old?

It is precisely what it feels like. Or one way of many, at least.
10
General Discussion / Re: Happy birthday to the D!
« Last post by Quemaqua on Yesterday at 10:53:25 AM »
Happy birthday, dude! Get any good loot?
Pages: [1] 2 3 ... 10